ბანკების მიმართ მომხმარებელთა პრეტენზიები გაზრდილია. ეროვნული ბანკის მონაცემებით, მიმდინარე წლის ივნისში ბანკების მიმართ 264 საჩივარია დაფიქსირებული, რაც მაისის მონაცემებზე 45-ით მეტია.
264 საჩივრიდან ყველაზე მეტი 56 საჩივარი მიმდინარე ანგარიშებს ეხება, 38 სამომხმარებლო სესხებს, 30 კი მომენტალურ განვადებას. შინაარსის მიხედვით მომხმარებელი ყველაზე მეტად ტრანზაქციებთან დაკავშირებულ საკითხებს, ადმინისტრცია/ მომსახურებას, საკომისიოებს უჩივის. შესული საჩივრებიდან განხილულ და უსაფუძვლოდ მიჩნეულ იქნა 162. 42 საფუძვლიანი აღმოჩნდა. 60 საჩივრის განხილვა კი არ დასრულებულა.
დღის რეიტინგული სტატიები:
- “კუს ტბის კაფემ საქველმოქმედო კონცერტიდან 5 000 ლარი მოგვპარა”
- “მე ვაფრთხილებდი ჩვენს მმართველ ძალას“: რუსული საბრძოლო მზადყოფნა საქართველოს მიმართულებით
- ბათუმის პორტთან გამორიყული ცხედარი იდენტიფიცირებულია
- რატომ დატოვა ინგა გრიგოლიამ სტუდია ბურჭულაძის სტუმრობის დროს (ვიდეო)
- დღეს ფერისცვალებაა: როგორ უნდა აღნიშნოს დღესასწაული მართლმადიდებელმა მორწმუნემ
- რისთვის უნდა ციხიდან გამოსვლა მაგდა პაპიძეს: მან ციხეში წიგნის წერა დაიწყო