[su_quote] მიუხედავად იმისა, თუ ვინ რას ფიქრობს “მთავარის” სარედაქციო პოლიტიკაზე, სრულიად აშკარაა, რომ ამ გუნდმა მინიმუმ ორი რამ აჩვენა, რაც გინესის წიგნშია შესატანი:
1. სულ რაღაც ოც დღეში გადაწყვიტა დაუჯერებელი ლოგისტიკური ამოცანა და ახალი ბრენდის ქვეშ გავიდა ეთერში.
2. უაღრესად ძლიერი ტურბულენტობის პირობებში შეინარჩუნა ერთიანობა და არჩეული გრძელვადიანი სარედაქციო პოლიტიკის ერთგულება.
ასეც დარჩება ისტორიაში… [/su_quote]
ამის შესახებ პოლიტოლოგმა გია ხუხაშვილმა სოციალურ ქსელში დაწერა.

