ახალი ამბები მთავარი პოლიტიკა

კვლევა: „სახელმწიფო არ ერევა სარეკლამო ბაზარში“

მედიასივრცე 2012 წლის არჩევვნებიდან დღემდე არასამთავრობო ორგანიზაციამ “საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველომ”  შეაფასა.

ორგანიზაციის ინფორმაციით, ბოლო ოთხი წლის განმავლობაში მედიის თავისუფლების რეიტინგში მაჩვენებელი გაუმჯობესდა. 2012 წლამდე პერიოდისგან განსხვავებით, სახელმწიფო არ ერევა სარეკლამო ბაზარში. ამავდროულად, 4 წლის განმავლობაში დაიხურა რამდენიმე მაღალრეიტინგული გადაცემა:

“ამ პერიოდში დაფიქსირდა ჟურნალისტების შანტაჟისა და მასზე ზეწოლის ცალკეული ფაქტები, რომლის ეფექტური გამოძიება ხშირ შემთვევაში არ ხდებოდა. ჟურნალისტების შრომის უფლებების დაცვის მხრივ ქვეყანა კვლავ გამოწვევის წინაშე დგას”,- ნათქვამია ორგანიზაციის ანგარიშში.

ავიაბილეთები იაფად
იტვირთბა....

სხვა ამბები

მათიკაშვილი: პარტიული რუპორი ტელევიზიების რეპორტაჟებში 10% სიმართლეზე 90% ტუილია დაშენებული

ზურაბიშვილი: ქალებს სხვა ხედვა აქვთ – ჩვენს ტრადიციაში, მანდილიდან დაწყებული, კრავაი ჯაყელით გაგრძელებული

რუსეთი: შეშფოთებული ვართ საქართველოში გამართული ანტირუსული აქციით

მედიის ცნობით, რუსეთმა უკრაინის საზღვართან სამედიცინო ქვედანაყოფები გაგზავნა

ზელენსკი დიპლომატებს: უკრაინა “ტიტანიკი” არ არის, გაქცევა არ გჭირდებათ

ცერცვაძე: განცხადებები, რომ მოსახლეობა ბედის ანაბარაა მიტოვებული, ტყუილია, გულზე სკდებიან, ასე რომ არ არის