2016 წლიდან საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის დაცვისთვის მოძველებული ავტომობილების განბაჟება გაძვირდება. გაძვირება 6 წელზე მეტი ასაკის ავტომობილებს შეეხება, 6 წლამდე ავტომობილების განბაჟება კი გაიაფდება. ავტომობილის დაბეგვრა ეფუძნება ორ ძირითად პარამეტრს: გამოშვების თარიღს და ძრავის მოცულობას. საქართველოს მთავრობის მიერ შემოთავაზებული პროექტის მიხედვით, განბაჟების გადანაწილება ასე შედგება:
1 წლამდე – სანტიმეტრ კუბი – 1.5 ლარი (უცვლელი)
1 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 1 ლარი (შემცირება 0.5 ლარი)
2 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.7 ლარი (შემცირება 0.7 ლარი)
3 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.5 ლარი ( შემცირება 0.6 ლარი)
4 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.5 ლარი (შემცირება 0.7 ლარი)
5 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.5 ლარი (შემცირება 0.5 ლარი)
6 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.5 ლარი (შემცირება 0.2 ლარი)
7 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.7 ლარი (ზრდა 0.2 ლარი)
8 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 0.9 ლარი (ზრდა 0.4 ლარი)
9 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 1 ლარი (ზრდა 0.5 ლარი)
10 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 1.1 ლარი (ზრდა 0.6 ლარი)
11 წლის – სანტიმეტრ კუბი 1.2 ლარი (ზრდა 0.7 ლარი)
12 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 1.3 ლარი (ზრდა 0.8 ლარი)
13 წლის – სანტიმეტრ კუბი – 1.4 ლარი (ზრდა 0.8 ლარი)
14 წლის სანტიმეტრ კუბი – 2 ლარი (ზრდა 1.3 ლარი)
14 წელზე უფრო ძველი – სანტიმეტრ კუბი – 2.5 ლარი (ზრდა 1.7 ლარი)
შინაგან საქმეთა სამინისტროს მიერ წარმოებულ სტატიტიკაში რეგისტრაციაში წამყვან ადგილს ძველი ავტომობილები იკავებენ. საქართველოში რეგისტრირებული ერთი მილიონი მანქანის ყველაზე დიდი ნაწილი, 90%, 2004 წლამდეა წარმოებული. ქვეყანაში არსებული მოდელებიდან კი Opel Astra და Opel Vectra ლიდერობენ.
მოძველებულ ავტომობილებზე განბაჟების გაძვირება და მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების აკრძალვა სავარაუდოდ მათზე ფასს გაზრდის.